ԱՖՈՐԻԶՄՆԵՐ ՍԻՐՈ ՄԱՍԻՆ

 
Երբեք պետք չէ դատապարտել նրանց, ում սիրում ես: Իսկական մտերմությունը կույր է: Բալզակ
Սերը մեկն է այն տառապանքներից, որոնք անհնարին է թաքցնել. մի բառ, մի անզգույշ հայացք և նույնիսկ լռությունը բավական է այն մատնելու համար: Աբելար
Քանի սիրում ես, դեռ կարող ես ներել: Լառոշֆուկո
Եթե սերը կարողանար դառնալ մեր աստվածը, իսկ աշխարհը նրան բեմ ծառայեր, արժեր հավետ ապրել: Բինի
Զայրույթի ընդունակ մարդը, ընդունակ է նաև սիրելու: Հյուգո
Այն ամենը, ինչ չի գունավորված սիրով, մնում է դժգույն: Հաուպտման
Տիրանալը նրան, ինչ սիրում ես, ավելի մեծ ուրախություն է, քան ինքը սերը: Պրուստ
ՈՒմ սիրում ես, նրա նկատմամբ պետք չէ միշտ իրավացի լինել: Իտյե
Մարդ չի կարող կյանքում սիրել երկու անգամ, հնարավոր է միայն մեկ սեր. խորունկ ու անեզր, ինչպես ծովը: Բալզակ
Եթե չափազանց չես սիրում, նշանակում է սիրում ես ոչ բավականաչափ: Դյու Պեշյե
Մահից վատ է օտար աչքերով սեր ընտրելը: Շեքսպիր

No comments:

Post a Comment