Միայնություն

 
Միայնությունը – դա, երբ գողանում ես մեկ ուրիշի կյանքից մի կտոր, որ լցնես քոնը…

Միայնությունը – դա, երբ վազում ես մի երազանքի հետևից ,որը չունի քեզ համար ոչ մի արժեք…

Միայնությունը – դա ,երբ խոսում ես քեզ հետ նույնիսկ այն դեպքում ,երբ ուրիշների հետ ես խոսում…

Միայնությունը – դա ,երբ հեռախոսիդ զանգում են միայն սխալմամբ…

Միայնությունը – դա ,երբ ուզում ես սպամ անողներին պատասխանել…

Միայնությունը – դա ,երբ արդեն նյարդայնացնում է սեփական ձայնդ…

Միայնությունը – դա ,երբ ուզում ես ինչ-որ մեկի տրամադրությունը փչացնես ,բայց էտ մեկն էլ կողքդ չի…

Միայնությունը – դա ,երբ ամբողջ գիշեր խոսում ես ինքդ քեզ հետ ու մեկա չես հասկանում…

Միայնությունը – դա ,երբ մտածում ես,որ քեզ կզանգեն ,բայց զարթուցիչդա զանգում…

Միայնությունը – դա ,երբ <<Ինչո՞ւ>> հարցի պատասխանը արդեն կարևոր չի…

Միայնությունը – դա ,երբ էլ մարդ չկա ,որ քեզ ասի վատն ես…

Միայնությունը – դա ,երբ ծնունդդ շնորհավորում է միայն e-mail-ը…

Միայնությունը – դա ,երբ 4 պատերի մեջ փնտրում ես 5-րդը…

Միայնությունը – դա ,երբ այն մարդիկ ում դու սիրում ես,առանց քեզ էլ ուրախ են…

Միայնությունը – դա ,երբ փռշտում ես ու ինքդ քեզ ասում ես `առողջություն…

Միայնությունը – դա ,երբ չես սպասում…
Միայնությունը – դա այն է,ինչին ավելի լավ է կողքից նայես…

No comments:

Post a Comment